Samorząd szkolny

Prezydium Samorządu Uczniowskiego 2016/2017

Opiekunowie SU:
Lidia Grobel-Wiśniewska, Dorota Grymuza, Piotr Abramowicz

Przewodnicząca prezydium SU: Kamila Gnyp - 2a
Zastępca: Joanna Reps - 2d, 
Zastępca: Maria Leniart - 1d

Członkowie: Karolina Czubak, Dominika Przytuła, Daniel Sznajder, Kacper Zdunek, Piotr Solski, Dominik Góreczny, Kinga Dębiec, Patrycja Oleszek, Weronika Kalita, Paulina Zarosińska, Hubert Warda, Kornel Bender, Arkadiusz Woźniak, Gabriela Wójcik, Daria Niziołek, Olga Konarska, Ignacy Gutowski, Krzysztof Hołub, Zofia Klimczak Obsługa fotograficzna imprez szkolnych: Martyna Szutko, Magdalena Pachuta Obsługa sprzętu nagłaśniającego: Jan Meksuła, Bartosz Sterniczuk

 

------------------------------------------------------------

Prezydium Samorządu Uczniowskiego 2015/2016

Opiekunowie SU:
-mgr Józef Jaśkowski
-mgr Piotr Abramowicz

Przewodnicząca prezydium SU:
- Weronika Pigiel - 2b

Zastępca :
- Łucja Mucha - 2C

 

 

--------------------------------------------------------------

Prezydium Samorządu Uczniowskiego 2014/2015

Opiekunowie SU:
-mgr Gabriela Kowalczyk
-mgr Magdalena Wnuk

Przewodnicząca prezydium SU:
- Mateusz Romak - 2a
Zastępcy :
- Weronika Pigiel - 1b
- Wiktoria Pastwa - 2c
- Patryk Lis - 1a

------------------------------------------------------------

Sprawozdania z posiedzeń Młodzieżowej Rady Miasta

1. 17.10.2013
2. 4.11.2013
3. 2.12.2013
4. 3.02.2014

Prezydium Samorządu Uczniowskiego 2013/2014
Opiekunowie SU:

  • Lidia Grobel-Wiśniewska
  • Jolanta Kołodziejczyk
  • Józef Jaśkowski
  • Przewodnicząca prezydium SU:
    Aneta Fabian
    Zastępcy :
    Weronika Szolc, Sylwia Drwal
    Delegaci klas:

  • 1A wych. Jolanta Siembida - Mateusz Romak, Małgorzata Derek, Jakub Frelas
  • 1B wych.Anna Jankowska - Kamila Jaworska, Emila Kuźniecowicz, Klaudia Jankowska
  • 1C wych. Jolanta Kołodziejczyk - Wiktoria Pastwa, Gabrysia Sobiesiak, Rafał Tchórzewski
  • 1D wych. Agnieszka Dudek - Jolanta Jędrych, Paulina Płonka, Martyna Krasoń
  • 2A wych. Józef Jaśkowski - Adrianna Czeczko, Jakub Kosmala, Paulina Torój
  • 2B wych. Elżbieta Derek - Aneta Fabian
  • 2C wych. Lidia Grobel-Wiśniewska - Weronika Szolc,Elwira Pawluk, Katarzyna Jarząbek
  • 2D wych. Jolanta Piasecka - Sylwia Drwal, Mateusz Olech, Weronika Kasperek
  • 3A wych. Gabriela Kowalczyk - Katarzyna Charytanowicz, Karolina Drozd, Angelika Świetlicka
  • 3B wych. mgr Małgorzata Noskowicz - Julia Podolska, Natalia Leszczyńska, Ola Wołodźko
  • 3C wych. mgr Kazimiera Machoń - Zuzanna Nowakowska, Sylwia Królik, Kaja Kuś
  • 3D wych.mgr Magdalena Wnuk - Karolina Kret, Ola Gąsiorowska, Monika Socha
  • Poczet sztandarowy:

    kl.3 Katarzyna Charytanowicz, Agnieszka Mirowska, Artur Polański
    Rzecznik Praw Ucznia:
    -Julia Podolska 3B
    Sekcja fotograficzna:
    - Marcin Ołdakowski
    Sekcja wolontariatu:
    -Karolina Kret, Julia Podolska, Weronika Szolc, Elwira Pawluk, Kaja Bogucińska, Weronika Kasperek
    Sekcja obsługi sprzętu nagłaśniającego:
    - Jakub Welc, Jakub Arasimowicz, Szymon Michalak
    Komitet studniówkowy:
    -Karolina Kret, Julia Podolska, Kaja Kuś, Zuzanna Nowakowska Opracowała: Karolina Kret

     

    --------------------------------------------------------------------------------

    Samorząd Uczniowski 2012/2013

    W dniu 10 września odbyło się zebranie przedstawicieli Samorządu Uczniowskiego. Na spotkaniu, w jawnym głosowaniu wybrano Przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego oraz nowych opiekunów.
    Funkcję przewodniczącej SU pełni Karolina Kret, uczennica klasy 2D.
    Opiekunami zostali p. Gabriela Kowalczyk, p. Anna Łukasik i p. Piotr Abramowicz.
    Podczas zebrania przyjęto zgłoszenia na członków do Komisji Wyborczej Okręgu Nr 4. Komisja będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie wyborów do Młodzieżowej Rady Miasta.
    Przewodniczącą komisji została Zuzanna Nowakowska (2C), członkami komisji Karolina Kret (2D), Julia Podolska (2B), Weronika Kasperek (1D), Aleksandra Łykus (3B) a koordynatorem p. Lidia Grobel-Wiśniewska. -----------------------------------------------------------------------

    Prezydium Samorządu Uczniowskiego 2011/2012

    Opiekunowie SU:
    -mgr Lidia Grobel
    -mgr Jolanta Kołodziejczyk
    -mgr Józef Jaśkowski
    Przewodnicząca prezydium SU:
    - Karolina Kret 1D
    Delegaci klas:
    *1A wych. mgr Gabriela Kowalczyk
    - Arkadiusz Cimek, Aleksandra Chyła, Magdalena Haciuk
    *1B wych. mgr Małgorzata Noskowicz
    - Julia Podolska, Wioleta Ignasiak, Aleksandra Wołodźko
    *1C wych. mgr Kazimiera Machoń
    - Jakub Motaj, Kaja Kuś, Sylwia Królik
    *1D wych. mgr Magdalena Wnuk
    - Karolina Kret, Joanna Jones, Paulina Dziewulska
    *2A wych. mgr Tomasz Kasperek
    - Wojciech Czajkowski, Dagmara Pigiel, Monika Kowalczyk
    *2B wych. mgr Jolanta Siembida
    - Aleksandra Łykus, Natalia Berent, Dawid Stefaniszyn
    *2C wych. mgr Bożena Piskor
    - Michał Rak, Paweł Nowomiński, Karolina Zaborowska
    *2D wych. mgr Agnieszka Dudek
    - Małgorzata Gosek, Jakub Chodacznik, Grzegorz Gosek, Maciej Łukawski
    *3A wych. Józef Jaśkowski
    - Ewa Michalik, Dominik Chmielewski, Karolina Ścibior
    *3B wych. mgr Elżbieta Derek
    - Patrycja Syta, Kinga Rozwód, Agnieszka Karman
    *3C wych. mgr Jolanta Piasecka
    - Sylwia Żak, Szymon Tarkowski, Karolina Olszewska
    *3D wych. Zofia Mazurek
    - Tomasz Okapa, Izabela Milanowska, Ewa Zygadlewicz
    Poczet sztandarowy:
    -kl.3 Aneta Dziewulska 3A, Ewa Michalik 3A, Arkadiusz Skoczylas 3A -kl. 2 Jakub Skórski 2A, Aleksandra Łykus 2B, Ewa Szkudzińska 2A
    Rzecznik Praw Ucznia:
    -Agnieszka Karman 3B
    Sekcja fotograficzna:
    - Natalia Berent 2B
    Sekcja wolontariatu:
    -delegaci do SU z klas 1- 3 oraz Karolina Kret 1D, Aleksandra Chyła 1A, Magdalena Haciuk 1A, Arkadiusz Cimek 1A, Mateusz Łoziński 1A, Emilia Zamiar 1A
    Sekcja obsługi sprzętu nagłaśniającego:
    - Jakub Motaj 1C, Jakub Welc 1C
    Komitet studniówkowy:
    - Agnieszka Karman, Kinga Rozwód, Ewa Michalik, Patrycja Syta Dominik Chmielewski, Karolina Ścibior, Dagmara Matwiejczuk, Urszula Suchoń, Ewa Zygadlewicz, Tomasz Okapa -----------------------------------------------------------------

    Prezydium Samorządu Uczniowskiego 2010/2011

    Opiekunowie SU:

    * Lidia Grobel * Jolanta Kołodziejczyk * Józef Jaśkowski

    Przewodnicząca prezydium SU: Agnieszka Karman kl. 2B

    Delegaci klas:

    1A wych. mgr Tomasz Kasperek ,Artur Sołtan, Paweł Siwek, Monika Kowalczyk
    1B wych. mgr Jolanta Siembida, Natalia Góralska, Lena Różańska, Michał Martyna
    1C wych. mgr Bożena Piskor, Michał Rak, Agnieszka Szwałek, Joanna Ostrowska, Karolina Zaborowska
    1D wych. mgr Agnieszka Dudek, Alicja Przytuła, Maciej Łukawski, Małgorzata Gosek
    2A wych. mgr Józef Jaśkowski, Dominik Chmielewski, Urszula Garlińska, Aneta Dziewulska, Weronika Kowalczyk, Ewa Michalik
    2B wych. mgr Elżbieta Derek, Patrycja Syta, Agnieszka Karman, Kinga Rozwód
    2C wych. mgr Jolanta Piasecka, Aleksandra Plewko, Szymon Tarkowski, Sylwia Żak
    2D wych. mgr Zofia Marczuk- Mazurek, Aleksandra Wójcik, Izabela Milanowska, Patrycja Siłuch
    3A wych. mgr Gabriela Kowalczyk, Dominika Żmurek, Igor Gontarz, Paulina Futa
    3B wych. mgr Magdalena Wnuk, Karolina Chyła, Katarzyna Ławnik, Magdalena Harytanowicz, Adriana Bajak
    3C wych. mgr Kazimiera Machoń, Iga Zarzycka, Anna Pasicz, Patrycja Wlizło, Katarzyna Olejnik, Sylwia Parada
    3E wych. mgr Jolanta Kołodziejczyk, Radosław Pawłowski, Karolina Kobiałka, Michał Sadło

    Poczet sztandarowy:
    Klasy trzecie:
    Ewelina Ciołek 3B, Magdalena Harytanowicz 3B, Jacek Guz 3A;
    Klasy drugie: Aneta Dziewulska 2A, Ewa Michalik 2A, Arkadiusz Skoczylas 2A

    Rzecznik Praw Ucznia: Agnieszka Karman 2B

    Sekcja ds. współpracy z SU szkół gimnazjalnych: Kinga Rozwód 2B, Agnieszka Karman 2B, Patrycja Syta 2B, Małgorzata Gosek 1D

    Sekcja łączności: Karolina Pawelec 3E, Sylwia Żak 2C

    Sekcja multimedialna: Karolina Pawelec 3E, Radosław Pawłowski 3E, Michał Martyna 1B

    Sekcja fotograficzna: - Karolina Pawelec 3E, Aleksandra Plewko 2C, Izabela Milanowska 2D

    Sekcja wolontariatu: -delegaci do SU  -członkowie: Milena Wach 3B, Agata Synówka 3B, Joanna Wawrzycka3B, Natalia Zawłocka 3B, Karolina Molenda 3B, Kinga Krupińska 3B,Urszula Garlińska 2A, Jagoda Kowalczyk 2A

    Sekcja obsługi sprzętu nagłaśniającego: -Grzegorz Gruda 2B, Jakub Kalita 2C

    Sekcja prasowa: -redaktor gazetki szkolnej : mgr Dorota Rak -………..

    Sekcja informacyjna :(apele, gazetki, plakaty) - Lena Różańska 1B, Monika Kowalczyk 1A

    Sekcja dekoracyjna : - Kamil Błaszczak 2C, Szymon Tarkowski 2C, Mateusz Maj 2D

    Komitet studniówkowy: -Karolina Kobiałka 3E, Anna Pasicz 3C, Karolina Chyła 3B, Katarzyna Ławnik 3B, Igor Gontarz 3A l

    Plan pracy Samorządu Uczniowskiego rok szkolny 2010/2011

    semestr I

    10 września 2010r. -wybory nowego prezydium SU i przydział obowiązków, -wybory nowych opiekunów SU,

    15 września 2010r. -przydział do sekcji SU, -organizacja „Otrzęsin ” klas pierwszych, -organizacja pracy w semestrze I, -udostępnienie przedstawicielom SU informacji dotyczących praw dziecka, ucznia i człowieka, oraz dokumentów szkoły odnoszących się bezpośrednio do uczniów m.in. regulaminy- wybór Rzecznika Praw Ucznia, -bieżące sprawy uczniów,

    29 września 2010r. -temat: podjęcie działań związanych z programem sieci szkół promujących zdrowie, -temat: nawiązanie współpracy z SU szkół gimnazjalnych,

    12 października 2010r. - ślubowanie klas pierwszych, -temat: Dzień Edukacji Narodowej, -bieżące sprawy uczniów,

    3 listopada 2010r. -organizacja Światowego Dnia Tolerancji- akcja informacyjna, -aktywne uczestnictwo w akcjach charytatywnych (wolontariat-kl.3 oraz członkowie), -temat: organizacja międzyklasowego turnieju zespołów mieszanych z wybranej dyscypliny sportowej, w ramach promocji zdrowia, -temat: „andrzejki”, -bieżące sprawy uczniów,

    3 grudnia 2010r. -temat: „Święto Patrona Szkoły” , -temat: Mikołajki 2009,organizacja turnieju w piłce siatkowej, -temat: Spotkanie Opłatkowe-pomoc przy organizacji uroczystości, -sprawy bieżące uczniów. semestr II

    5 stycznia 2011r. -podsumowanie działań podjętych semestrze I , -sprawozdanie, -temat: „Przegląd kolęd i pastorałek”- współorganizowanie, -temat: Turniej Szachowy- współorganizowanie, -sprawy bieżące uczniów,

    2 lutego 2011r. -temat: „walentynki”- poczta walentynkowa , -sprawy bieżące uczniów, *2 marca 2011r. -temat: „Dzień Kobiet” , -temat: „Drzwi otwarte szkoły” , -temat: finał akcji „Dzień Zwierzoluba”- współorganizowanie, -temat: „1 dzień wiosny na wesoło” , -sprawy bieżące uczniów ,

    13 kwietnia 2011r. -pożegnanie maturzystów- współorganizowanie , -sprawy bieżące uczniów ,

    18 maja 2011r. -organizacja „Dnia Dziecka-Dnia Sportu”- zawody w Slackline , -sprawy bieżące uczniów , 8 czerwca 2011r. -podsumowanie działań podjętych w semestrze II, -sprawozdanie.

     

    /przygotowała Lidia Grobel/

     

     

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    Prezydium Samorządu Uczniowskiego 2009/2010

    Opiekunowie SU:

    • mgr Lidia Grobel
    • mgr Gabriela Kowalczyk
    • mgr Józef Jaśkowski

    Przewodnicząca prezydium SU:

    Agnieszka Karman kl.2b

    Delegaci klas:

  • 1A wych. mgr Agnieszka Dudek -Aneta Dziewulska, Urszula Garlińska, Weronika Kowalczyk, Ewa Michalik
  • 1B wych. mgr Elżbieta Derek -Katarzyna Leszczyńska, Kinga Rozwód, Patrycja Syta
  • 1C wych. mgr Jolanta Piasecka -Aleksandra Plewko, Szymon Tarkowski, Jakub Kalita, Kamil Błaszczak
  • 1D wych. mgr Zofia Mazurek -Aleksandra Wójcik, Mateusz Maj, Damian Kwiatkowski
  • 2A wych. mgr Gabriela Kowalczyk -Dominika Żmurek, Igor Gontarz, Anastazja Gładysz,
  • 2B wych. mgr Magdalena Wnuk -Magdalena Harytanowicz, Anna Adamiec, Katarzyna Ławnik
  • 2C wych. mgr Małgorzata Noskowicz -Patrycja Wlizło, Anna Posicz, Katarzyna Olejnik, Sylwia Parada
  • 2E wych. mgr Jolanta Kołodziejczyk -Karolina Pawelec, Adrian Kopiuk, Karolina Kobiałka
  • 3A wych. mgr Bożena Piskor -Konrad Żuchowicz, Katarzyna Jasińska, Marlena Czechowska, Adam Kuna
  • 3B wych. mgr Małgorzata Lewandowska -Edyta Strumidło, Michał Wypych, Alicja Winiarska
  • 3C wych. mgr Jolanta Siembida -Magdalena Zawada, Agata Aleksandrowicz, Kamila Król
  • 3E wych. mgr Józef Jaśkowski -Monika Kłysiak, Bartłomiej Bieniek, Katarzyna Borowicz
  • Sekcja multimedialna: Karolina Pawelec,Urszula Garlińska, Jakub Kalita

    Sekcja wolontariatu:-delegaci do SU z klas 3 -członkowie: Ewa Jaszczak, Klaudia Gołuszek, Katarzyna Leszczyńska, Aleksandra Dziurka, Iwona Kantor, Alicja Lekan

    Sekcja obsługi sprzętu nagłaśniającego: -Adam Kuna, Jakub Maruszak, Kamil Kiecak, Jakub Kalita, Grzegorz Gruda

    Sekcja prasowa:-redaktor gazetki szkolnej : mgr Dorota Rak -Karolina Kobiałka, Kinga Mikołajczyk, Agnieszka Kolanecka, Sylwia Pietryka, Dominika Kozłowska, Agata Aleksandrowicz, Agnieszka Karman, Kinga Rozwód, Patrycja Syta

    Sekcja informacyjna (apele, gazetki, plakaty) -Katarzyna Jasińska, Dominika Żmurek, Anastazja Gładysz, Magdalena Gładysz

    Zebrania SU we wtorki- godz. 10.35!!!

    TERMINARZ 2009/2010:

    • 15 września 2009r.
    • 6 października 2009r.
    • 3 listopada 2009r.
    • 1grudnia 2009r.
    • 12 stycznia 2010r.
    • 2 luty 2010r.
    • 9 marca 2010r.
    • 13 kwietnia 2010r.
    • 18 maja 2010r.
    • 8 czerwca 2010r.

    Zebrania odbywają się podczas 15min. przerwy!!! Obecność wszystkich przedstawicieli SU OBOWIĄZKOWA!!!!!!

     

    Plan pracy Samorządu Uczniowskiego rok szkolny 2009/2010 semestr I

    15 września 2009r.

    • wybory nowego prezydium SU i przydział obowiązków,
    • wybory nowych opiekunów SU,
    • organizacja „Otrzęsin ” klas pierwszych,
    • organizacja pracy w semestrze I,
    • udostępnienie przedstawicielom SU informacji dotyczących praw dziecka, ucznia i człowieka, oraz dokumentów szkoły odnoszących się bezpośrednio do uczniów m.in. regulaminy,
    • temat: „Sprzątanie świata” ,
    • bieżące sprawy uczniów,

    6 października 2009r.

    • temat: podjęcie działań związanych z programem sieci szkół promujących zdrowie,
    • temat: nawiązanie współpracy z SU szkół gimnazjalnych,
    • temat: Dzień Edukacji Narodowej,
    • bieżące sprawy uczniów,

    3 listopada 2009r.

    • ślubowanie klas pierwszych,
    • aktywne uczestnictwo w akcjach charytatywnych (wolontariat-kl.3 oraz członkowie),
    • temat: organizacja międzyklasowego turnieju zespołów mieszanych z wybranej dyscypliny sportowej, w ramach promocji zdrowia,
    • temat: „andrzejki”,
    • bieżące sprawy uczniów,

    1 grudnia 2009r.

    • temat: „Święto Patrona Szkoły” ,
    • temat: Mikołajki 2009,organizacja turnieju w piłce siatkowej,
    • temat: Spotkanie Opłatkowe-pomoc przy organizacji uroczystości,
    • sprawy bieżące uczniów.

    semestr II

    12 stycznia 2010r.

    • podsumowanie działań podjętych semestrze I,
    • sprawozdanie,
    • temat: „Przegląd kolęd i pastorałek”
    • współorganizowanie,
    • sprawy bieżące uczniów,

    2 lutego 2010r.

    • temat: „walentynki”
    • -poczta walentynkowa,
    • sprawy bieżące uczniów,

    9 marca 2010r.

    • temat: „Dzień Kobiet”,
    • temat: „Drzwi otwarte szkoły”,
    • temat: finał akcji „Dzień Zwierzoluba”,
    • temat: „1 dzień wiosny na wesoło”,
    • sprawy bieżące uczniów,

    13 kwietnia 2010r.

    • pożegnanie maturzystów,
    • sprawy bieżące uczniów

    18 maja 2010r.

    • organizacja „Dnia Dziecka-Dnia Sportu”,
    • sprawy bieżące uczniów,

    8 czerwca 2010r.

    • podsumowanie działań podjętych w semestrze II,
    • sprawozdanie.

    // przygotowała Lidia Grobel

    REGULAMIN DYŻURÓW

    1. Uczeń pełniący dyżury reprezentuje szkołę wobec przychodzących gości, grona pedagogicznego i całej społeczności uczniowskiej. 2. Wychowawca klasy zapoznaje uczniów z obowiązkami dyżurnego i wyznacza uczniów do pełnienia dyżurów. 3. Uczeń pełniący dyżury w danym dniu legitymuje się identyfikatorem z napisem: Dyżurny szkoły 4. Uczniowie pełnią dyżur od godz. 7:50 do godz. 14.20 5. Klasa obejmuje dyżur na okres 2 tygodni (wychowawca zobowiązany jest zaznaczyć w dzienniku, którzy uczniowie pełną dyżur w danym dniu). 6. Grafik dyżurów dla poszczególnych klas znajduje się na tablicy ogłoszeń oraz w Pokoju Nauczycielskim. 7. Pełnienie dyżuru przez uczniów w danym dniu nie zwalnia ich z uczestnictwa we wcześniej zapowiedzianej i zapisanej w dzienniku pracy klasowej. 8. Obowiązkiem dyżurnego jest informowanie klas o planowanych zastępstwach (informacja pisemna na tablicy ogłoszeń), przekazywanie uczniom informacji bieżących na prośbę dyrekcji, nauczycieli, opiekunów samorządu uczniowskiego, pracowników szkoły. 9. Dyżurny zobowiązany jest zgłaszać w sekretariacie szkoły zauważone zniszczone mienie szkoły, informować o niewłaściwym zachowaniu młodzieży.